Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Τα κατάφερα!!!



Αυτή τη στιγμή απολαμβάνω μία κούπα πράσινο τσάι γιασεμί, 
κατευθείαν από China Town, στην κινέζικη κεραμική μου τσαγιέρα.

Είμαι μπροστά στο laptop 
και απέναντι από άλλο ένα υπέροχο επεισόδιο 
του Sex and the City 
-...όσες φορές κι αν τα δεις ποτέ δεν είναι αρκετές!!!- 

και μπορώ να πω πως νοιώθω υπέροχα.

Γυρνάω κοιτάζω την κουζίνα μου και νοιώθω υπερήφανη.
Το ίδιο και για το σαλόνι μου.

Αν και η ώρα ήταν περασμένη, 
και παρόλο που κοιμίζοντας τη μικρή γλάρωσα, 
μην σας πω πως πήρα κι ένα υπνάκο για κάνα δεκάλεπτο
ο οργανισμός μου αντέδρασε στη δέσμευση του για περισσότερη οργάνωση και ηρεμία κι έβαλε wake up call .....
να μαι λοιπόν στην κουζίνα πιο μάχιμη από ποτέ.

Μάζεψα το τραπέζι, 
σερβίτσια και κατσαρόλα στο πλυντήριο πιάτων
(το υπόλοιπο φαΐ σε τάπερ στο ψυγείο) 
καθάρισμα και απολύμανση ο πάγκος,
έτοιμα και τα σερβίτσια για το πρωινό
...και ο νεροχύτης μου λάμπει, Λάμπη.

Γέμισα και το πλυντήριο ρούχων και το ρύθμισα να ξεκινήσει
στις 02:30 (έχω νυχτερινό ρεύμα)

Στο σαλόνι αφού μάζεψα τα παιχνίδια της μπουμπού,
ρούχα όλων μας από παντού,
έφτιαξα τα μαξιλάρια του καναπέ,
χαμήλωσα τα φώτα
έβαλα μια αφράτη ρομπίτσα που μοσχομυρίζει....
....και τη συνέχεια την ξέρετε!!!

Δεν μου πήρε παραπάνω από 15 λεπτά...
...και το πρωί με το που θα σηκωθώ...
αυτό που θα αντικρίσω θα είναι μια εικόνα που θα αναδύει την απόλυτη ηρεμία, θα είναι το σπίτι που αγαπώ να ζω, 
θα χαμογελάσω και θα απολαύσω μία υπέροχη κούπα καφέ.

Ένα διπλό καπουτσίνο decaf, παρακαλώ!



Υ.Σ. Τι καλύτερο από το να κλείνει η μέρα σου απολαμβάνοντας μία κούπα πράσινο μυρωδάτο τσάι στα αφράτα μαξιλάρια του καναπέ σου
και να ξεκινάει με το άρωμα του αγαπημένου σου καφέ και τα χαμόγελα της οικογένειας σου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου