Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΗΜΕΡΑΣ #1





Χθες το βράδυ έκανα πίτσα..... στοπ!
Μάλλον έκανα δύο πίτσες......στοπ!
Τι στοπ, που σταματημό δεν είχαμε.... δύο άτομα τις φάγαμε όλες
(δύο άτομα και καλά τυχαία περνάγανε, μπήκαν και τις φάγανε = εγώ και ο άντρας μου είμασταν) 
πάει και ο προγραμματισμός μου για την επόμενη μέρα.... 

Εννοείται πως είχα κάνει και για να πάρει ο Α(άντρας μου) στη δουλειά και να κρατήσω κι ένα κομμάτι για μεσημεριανό της μικρής μου.
Άνοιξα φύλλο -πολύ εύκολα μη φανταστείτε - με βιολογικό αλεύρι, έφτιαξα σάλτσα τομάτας, έβαλα και πολύ ωραία τυράκια, μυρωδικά..... άντε έβαλα και λίγο μπέικον.... 
Απλά δεν θέλαμε να τελειώσει ΠΟΤΕ!

Αλλού όμως θέλω να καταλήξω....
Ο Α άργησε αρκετά να έρθει 
- και ο κανόνας της οικογένειας είναι να τρώμε όλοι μαζί βραδινό - 
οπότε όλα πήγανε πίσω με αποτέλεσμα, με το που φάγαμε να πρέπει να κάνω μπάνιο τη μικρή, να της βάλω φυσιολογικό ορό στη μυτούλα 
-το αναφέρω γιατί μας παίρνει χρόνο...!!! άντε μάθε να φυσάς παιδί μου να αποφεύγουμε αυτό το βάσανο!!!-
να την ντύσω, να διαβάσουμε λίγο κάνα βιβλίο, να κοιμίσουμε το "δικό της μωρό", αφού πρώτα το....."θηλάσουμε"!!!!!, 
ναι θηλάζω και κούκλες....χαχαχαχαχαχα,
και κάποια στιγμή αν δεν με έχει κοιμίσει εκείνη πρώτα, 
να την κοιμίσω εγώ
και 
να σηκωθώ να κάνω τη "νυχτερινή μου" βάρδια.

..... φοράω και στολή, 
(αλά αμερικάνικο φαστφουντάδικο, σερβίρω και καφέ...) 
με το όνομα μου καρφιτσωμένο για τυχόν παράπονα....... 

#$@@@%^&@@#(το παράπονο) ...
....στον διευθυντή παρακαλώ, 
και συνεχίζω

Χθες συνέβη μία τρίτη εκδοχή.

Κοιμηθήκαμε μάνα και κόρη, ο μπαμπάς μας είχε ήδη κοιμηθεί......
άρα η νυχτερινή βάρδια δεν έγινε ποτέ!!!

.......και με ολίγα δέκατα... το πρωί και βουλωμένες μύτες αυτιά, 
κλεισμένος λαιμός, μία ζαλάδα που σπάνια με πιάνει 
-το μπυζί όμως ...μπυζί-
μου ήτανε αδύνατο να σηκωθώ να ετοιμάσω πρωινό στον μπαμπά μας 
(έτσι θα τον λέω και όχι Α), 
το έκανε μόνος του με ότι συνεπάγεται
άρα ούτε η πρωινή βάρδια έγινε.....ποτέ!!!

Και έχοντας εξωτερικές δουλειές που δεν παίρνανε αναβολή σηκώνομαι κάποια στιγμή, φορτώνω και την κοράκλα και βουρ.... όξω απ΄την παράγκα. 

Όλα καλά μέχρι εδώ, αν εξαιρέσεις τις 800 halls με vapor action που έχω φάει και η γλώσσα μου έχει μουδιάσει....

Επιστρέφουμε στο σπίτι.....καταβεβλημένες και έχοντας ξεχάσει......

Ανοίγω την πόρτα ......
και μας υποδέχτηκε ...ΤΟ ΧΑΟΣ ...αυτοπροσώπως...
....τι τιμή!!! 
...τα σοκολατάκια σας πρέσβη μου...!!!

Δεν ήξερα από που να αρχίσω, με είχε πιάσει πανικός.
Νόμιζα πως μου κάνανε επίθεση από τα βάθη της Ανατολής.....

Τέλος πάντων να μη σας τα πολυλογώ 
-χαχαχαχαχα -
το συμπέρασμα μου και συμβουλή της ημέρας ακολουθεί.


Δεν χρειαζόταν παραπάνω από ένα τέταρτο για να 
μαζέψω το τραπέζι
αδειάσω το νεροχύτη 
να βάλω κατσαρόλα και τα σερβίτσια της ημέρας στο πλυντήριο πιάτων
και να πατήσω ένα κουμπί ....μαγικό να ξεκινήσει
να συγυρίσω το σαλόνι "παιδότοπος"
να βγάλω ρούχα για όλους 
να πακετάρω το φαΐ του μπαμπά μας
και να βγάλω το σερβίτσιο του πρωινού
(να μην κάνω φασαρία το πρωί και ξυπνήσει η μικρή)


για να μπορώ να απολαύσω το πρωινό μου ξύπνημα με την εικόνα ενός τακτοποιημένου και φιλόξενου σπιτιού.


Πόσο πιο ωραία και ήρεμα θα ξεκίναγε η μέρα όλων μας. 


Αντί γι αυτό εισέπραξα αποστροφή, άγχος, στρες, νεύρα, πανικό .....
...και άλλα πολλά.


Αρκούσαν 15λεπτά και πειθαρχία στο πλάνο μου....
τόσο απλά.


Καταλάβατε πως οι παραπάνω δουλειές είναι τα "νυχτερινά απαραίτητα"
όπως τα αποκαλώ και είναι το βήμα που περιέγραψα χθες σε ότι αφορά τις καθημερινές εργασίες που πρέπει να γίνονται και τις χωρίζουμε σε πρωινές μεσημεριανές και βραδυνές (όσες δουλεύετε σε πρωινές και βραδυνές).


Είναι απλά πράγματα που όταν γίνονται την ώρα που είναι προγραμματισμένα να γίνουν απλά μας δίνουν το προβάδισμα και τον έλεγχο.
Και πιστέψτε με εκεί κρύβετε και το μυστικό της επιτυχίας.
Ας κάνουμε πρακτική με αυτές τις καθημερινές υποχρεώσεις ρουτίνας μέχρι να μας γίνουν συνήθεια, απαραίτητες κάτι σαν το νυχτερινό βούρτσισμα των δοντιών και τότε μόνο θα μπορέσουμε να πάμε στο επόμενο στάδιο....


Η ζωή μας θα γίνει πολύ πιο όμορφη και ήρεμη
αν κάνουμε απλά δέκα πραγματάκια στην ώρα τους
Να  είμαστε πιστές και σταθερές στο οργανοπλανο μας κορίτσια!


Ακολουθεί συνταγή για πίτσα


για το ζυμάρι
350γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
μία πρέζα ζάχαρη
10γρ μαγιά
αλάτι
1 κουτ.σούπας λάδι
250γρ νερό


Ανακατεύεται πρώτα το αλεύρι με τη μαγιά και ρίχνετε και τα υπόλοιπα υλικά
ζυμώνετε και αφήνετε σκεπασμένη κανα μισάωρο να ξεκουραστεί
Ανοίγει γελοία έυκολα, ούτε καν πλάστη χρησιμοποίησα


για τη σάλτσα
1 κουτί τοματάκια κονκασέ
1 κουτ.σούπας βούτυρο
αρωματικά
ζάχαρι, αλάτι, πιπέρι 


Καλή σας επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου