Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Κάθε αρχή και δύσκολη...!!!

Κάθε αρχή και δύσκολη!



Είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, 
όταν ακούω από τον άντρα μου τη φράση κλισέ...
"...αυτές που δουλεύουνε κι έχουν 2-3 παιδιά πως τα καταφέρνουν?"
.....και την παθαίνω!!!
.....την κρίση!!!!


Αλήθεια πως τα καταφέρνουν? γιατί εγώ, τουλάχιστον για να έχω το αποτέλεσμα που θέλω με ένα παιδί, ένα σκυλί κι έναν άντρα, δεν μου φτάνουν ούτε 40 ώρες την ημέρα, όχι 24!!!

Έχω κάνει τη νύχτα μέρα -η μέρα πάντα παραμένει μέρα σε ότι αφορά τις δουλειές- και δεν κοιμάμαι παρά αφού λαλήσουν τα κοκόρια!!!

Και να πεις ότι κάποτε τελειώνουν οι άτιμες οι υποχρεώσεις?..... ΠΟΤΕ!!!

Και κάθε μέρα, ...ξανά μπρος τη δόξα τραβώ. Τι τραβώ, που σέρνομαι στην κυριολεξία, με τέτοια κούραση. Αλλά δεν είναι μόνο η κούραση, είναι κι αυτή η αίσθηση ότι δεν έχεις τον έλεγχο, ότι πελαγώνεις, κάτι σαν να κάνεις κύκλους ξανά και ξανά, χαμένη μεσα στο δάσος.

Δεν μπορεί κάποιος τρόπος θα υπάρχει να υποτάξω αυτό τον πανικό.
Να μπορέσω να ελέγξω και πάλι τη ζωή μου.

Ύστερα από πολύ ψάξιμο κατέληξα λοιπόν πως όλα έχουν να κάνουν με την οργάνωση και την πρόβλεψη, την σωστή προετοιμασία.
Έτσι αφού κατέγραψα τις ανάγκες μας,τις συνήθειες μας, τα θέλω μας, τα πρέπει μας ως οικογένεια, άρχισα να τα βάζω σε μία τάξη και να φτιάχνω σιγά-σιγά ένα οργανόπλανο που θα με βοηθούσε να δια χειριστώ καλύτερα τον χρόνο και τον κόπο μου.

Και κάπου εκεί λίγο πριν την εφαρμογή του αποφασίζω να δημιουργήσω αυτό το blog και να ξεκινήσω μαζί σας αυτό μου το πείραμα, που ευελπιστώ να προσφέρει ποιότητα στη ζωή μου.

Ουσιαστικά αυτό το blog είναι ένα online ημερολόγιο νοικοκυροσύνης!!!
Θα είναι καταγεγραμμένος ο προγραμματισμός κάθε μέρας, ο οποίος αφού εφαρμοστεί θα ακολουθούν σχόλια και διορθώσεις. Αλλά αυτά θα τα αναλύσουμε και στην πορεία του εγχειρήματος μας.

Τέλος εκτός από καταγραφές που αφορούν στην οργάνωση της καθημερινότητας, θα μιλάμε και για θέματα που αφορούν κυρίως στα παιδιά, τη διακόσμηση, diy οικονομικούς τρόπους να κάνουμε το σπίτι μας πιο όμορφο και πιο οργανωμένο.....

Η Νέα Μάνα Οργανώσου υποστηρίζει τον θηλασμό!

Με λένε Αλεξάνδρα και έγινα πρόσφατα μητέρα και νοικοκυρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου