Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Από που να ξεκινήσω.....

Ειλικρινά δεν ξέρω από να ξεκινήσω να στήνω αυτό το ημερολόγιο νοικοκυροσύνης.

Νομίζω πως αρχικά θα έπρεπε να δώσω την κεντρική ιδέα πάνω στην οποία η καθεμία θα μπορεί να φτιάξει το πλάνο που αντιπροσωπεύει και καλύπτει τις ανάγκες της δικής της οικογένειας.

Θεωρητικά ξεκινάς με το να καταγράψεις τις ανάγκες σας, τις συνήθειες σας, κτλ, κτλ... και να κατηγοριοποιήσεις τις εργασίες που πρέπει να γίνονται σε καθημερινή βάση, εβδομαδιαίως, κάθε 15 κ.ο.κ..
Έπειτα θα πρέπει να εντάξεις όλα αυτά σε ένα μηνιαίο πλάνο με καθημερινό προγραμματισμό υποχρεώσεων τον οποίο όμως θα τηρείς με ευλάβεια!

Και οι περισσότερες ξέρουμε τι συμβαίνει αν αφήσουμε το σίδερο γι' αυτά τα
... 2 μόνο πλυντήρια,
για μία μόνο φορά,
σαν άνθρωποι κι εμείς.....
Την επόμενη έχουμε να σιδερώσουμε 4!
....σαν γαϊδούρια που ανεβαίνουν το λιμάνι των Φηρών!

Εγώ θα ξεκινήσω με ένα μηνιαίο πλάνο όπου έχω οργανώσει τις καθημερινές δουλειές μου σε πρωί, μεσημέρι και βράδυ - θα σας το γράψω αναλυτικά αύριο. Μέσα σε αυτές τις δουλειές θα εντάξω και τη γενική του σπιτιού χωρισμένη σε καθημερινά 20λεπτα, όπως επίσης κι ένα καθημερινό 15λεπτο για άχαρες δουλειές που απλά δεν αποφασίζω να κάνω ποτέ γιατί μου φαίνονται ατελείωτες (π. χ. ξεσκαρτάρισμα...εκείνο το άθλιο συρτάρι ....που ούτε εγώ λείπω από μέσα!, αποδείξεις, ντουλάπια κουζίνας....)
ΠΡΟΣΟΧΗ αφιερώνω μόνο τις ώρες που έχω υπολογίσει! Αν δεν προλάβω συνεχίζω την επόμενη μέρα, στο προγραμματισμένο 20λεπτο.

Για το τέλος άφησα κάτι που ήδη κάνω αλλά όχι τόσο οργανωμένα.
Θεωρώντας πως είναι πολύ πιο οικονομικό το super market αν αγοράζεις για τις ανάγκες του μήνα, και δεν πηγαίνεις κάθε λίγο και λιγάκι, έχω βγάλει ένα μηνιαίο μενού για το οποίο ψωνίζω και κάνω και την προετοιμασία μου στο σπίτι για την παρασκευή του- την προετοιμασία του εβδομαδιαίου μενού εντάσσω στο πλάνο μου π.χ. κόβω τα μυρωδικά μου και στην κατάψυξη, τα λαχανικά μου για σούπες..κ.ο.κ.)

Μπορεί και να σας κούρασα......
αλλά ουσιαστικός ο άχαρος ρόλος της εισαγωγής.
Πάντα τη βαριόμουνα στα βιβλία αλλά είναι κάτι σαν οδηγός,
γλυτώνεις χρόνο στην πορεία....

Κάπου εδώ θα πρέπει να ας αφήσω....
ο νυχτερινός θηλασμός με καλεί....
.....ουά-μαμά-μπυζί.

Εσείς να κάντε τις λίστες σας και θα επανέλθω αύριο!

Υ.Σ. Είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω και πρέπει να σας πω 
χωρίς όμως να υπάρχει και συγκεκριμένη σειρά που πρέπει να γίνει,
οπότε κάπου εκεί παθαίνω ....Κόπολα
....χάνομαι στη μετάφραση!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου