Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Συμβουλή ημέρας #3



Μέσα στη γενικότερη διάθεση για ξεκαθάρισμα...... 
και πάνω στην ώρα που ξεκαθάριζα μία τσάντα με χαρτομάνι 
(αυτό το μεσημεριανό 15' αφιερωμένο στο ξεσκαρτάρισμα της σαβούρας) ....
-και για να μην δημιουργούνται απορίες όλα αυτά τα κάνω κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού ύπνου της μικρής μου-
....
αποφάσισα να οργανώσω τα χαρτιά μου και τα χρήσιμα του σπιτιού και της οικογένειας.
Δηλαδή....
Να συγκεντρώσω όλες τις πληροφορίες που μας αφορούν και σε περίπτωση ανάγκης αδυνατούμε να τις βρούμε και πελαγώνουμε....

Δηλαδή....
Να δημιουργήσω έναν οικογενειακό "τα πάντα όλα"

Να συγκεντρώσω : 
Αριθμούς ασφαλιστηρίων, αριθμούς συμβολαίων, ΑΜΚΑ, αριθμούς λογαριασμών, πιστωτικών καρτών και φωτοτυπίες αυτών  επίσης διαβατηρίων και ταυτοτήτων
Τηλέφωνα ιατρών, δικηγόρων, κτλ
Τηλέφωνα ανάγκης
ακόμα και τους κωδικούς των χρωμάτων που έβαψα το σπίτι.... κουφό αλλά την έπαθα και έψαχνα ψίλλους στ'άχυρα όταν ήθελα να το φρεσκάρω!!!
και άλλα πολλά που με τον καιρό θα ...εμπλουτίσουν τη συλλογή μου! 

Χάνουμε πορτοφόλια και μετά χάνουμε τον κόσμο όλο.......
Άντε βρες αριθμούς από βιβλιάρια, κάρτες....κτλ
Άσε που είναι μασημένη τροφή και για τους συζύγους!!!!! 
Δεν χρειάζεται να ζητήσουν για πολλοστή φορά ένα χαρτί που ήταν κάπως έτσι και έγραφε κάτι πάνω και τελευταία φορά σας το είχαν δώσει!!!!

που το βάλατε αφηρημένα κορίτσια, ε???..... που??? οέο??!!

Θα ξέρουν πως όλα είναι εκεί....
Ότι χρειαστούν ακόμα και το τηλέφωνο της τοπικής αστυνομίας, του παιδιάτρου, του γυμναστηρίου που πάτε, όλα.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΤΕ ΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΣΑΣ "ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ" ΣΕ ΕΝΑ ...
 σε ένα κλασέρ ίσως; αν και δεν είμαι fun των κλασέρ...
Θα ψάξω κι αν βρω κάτι καλύτερο θα σας ενημερώσω...

Και πάλι να ξεκαθαρίσω πως η παραπάνω πρόταση δεν αφορά τα πρωτότυπα αυτά τα έχετε οργανώσει και αποθηκεύσει όπως και όπου σας βολεύει

-εγώ έχω πάρει το μηχανισμό αρχειοθήκης(κρεμαστά αρχεία) από ΙΚΕΑ και την έχω βάλει σε ένα ντουλάπι και μέσα έχω τα πάντα με ταμπελάκια 
πιστοποιητικααααά ....πολλά πιστοποιητικά όμως, ληξιαρχικές πράξεις, δηλώσεις εφορίας, βιβλιάρεια, συμβόλαια, εγγυήσεις, εκκαθαριστικά, ένσυμα... αποδείξεις πληρωμών κτλ...και μία καρτοθήκη με κάρτες και πληροφορίες από γιατρούς, επαγγελματίες, από ξενοδοχεία που μας άρεσαν....  -

αλλά μία συγκεντρωτική "περίληψη" όλων 
προσβάσιμη από όλους και μάλιστα με ιδιαίτερη ευκολία, 
.....όλα σε ένα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου