Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Συμβουλή ημέρας #2



Όσα λιγότερα πράγματα έχετε, τόσο λιγότερη δουλειά για εσάς!!!!
Και μιλάω για τα άχρηστα, τα περιττά, αυτά που πηγαινοέρχονται μέσα στο σπίτι χωρίς λόγο ύπαρξης...!!!!
...και μας πνίγουν.

Το πρώτο πράγμα που έκανα πριν ξεκινήσω την εφαρμογή του εγχειρήματος μου, του να νοικοκυρευτώ μια και καλή???
..........πήρα κούτες από ΙΚΕΑ και έβαλα μέσα οτιδήποτε άχρηστο περιφερόταν στο σπίτι, οτιδήποτε δεν είχαμε χρησιμοποιήσει τα τελευταία 2 χρόνια, οτιδήποτε δεν είχε τη θέση του.
ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!

Τις κατέβασα στην αποθήκη και θα ασχοληθώ όταν θα έχω χρόνο με αυτές. 
Επίσης στη λινοθήκη έχω αφήσει μόνο τρία σετ σεντονιών, 6 πετσέτες μεγάλες, 6 μεσαίες και 12 μικρές...κι αυτό είναι όλο
(θα αφιερώσω ανάρτηση για την συγκεκριμένη τακτική μου). 
Τα υπόλοιπα τα αποθήκευσα.
Λιγότερα άπλυτα... λιγότερα πλυντήρια... Λιγότερο σίδερο.....
Όλα λιγότερα..... εκτός από τον ελεύθερο χρόνο μας....
αυτός είναι περισσότερος!

Επιτέλους νοιώθω πως αρχίζω να αποκτώ τον έλεγχο του σπιτιού μου. 

Και όσο για τη φωτογραφία της ανάρτησης .....έτσι ένοιωσα μόλις ξαπόστειλα τη σαβούρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου