Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

...σαν ένα ζεστό ανοιξιάτικο πρωινό!



Ζητώ συγνώμη για την πολυήμερη απουσία μου αλλά υπήρξε ένα ιδιαίτερα φορτωμένο 10ήμερο.
Αν και αν το καλοσκεφτώ ήταν κάτι σαν το άδειο πορτοφόλι!
Ξαφνικά συνειδητοποιείς πως σου έχουν τελειώσει τα χρήματα χωρίς ουσιαστικά να ξέρεις που πήγανε τόσα λεφτά...
Έτσι και με το χρόνο μου τον τελευταίο καιρό...
λες και η μέρα έχει λιγότερες ώρες...
μήπως επηρεασμένη από τη γενικότερη κατάσταση μας "κλέβει" κι αυτή??? 
μήπως τον "φάγαμε" μαζί το χρόνο μου???
....η ουσία του θέματος ...
...ξέμεινα από χρόνο!!!

Θα μοιραστώ λοιπόν την ανάγκη μου,
 για σπατάλη χρόνου στο περιττό απαραίτητο
"χάσιμο", "άδειασμα", "χαλάρωμα",
"φαντάζομαι πως είμαι κι εγώ εκεί...", 
"ονειροπολώ",
μέσα από όμορφες εικόνες που κάτι έχουν να μου πουν.....








....μήπως ότι χρειάζομαι ύπνο και διακοπές?


6 σχόλια:

  1. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ... ΠΑΣΧΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπα.... χλωμό!!! Το Πάσχα με βλέπω να κουράζομαι περισσότερο.... Ασε η μόνη μου ελπίδα έχει το χρώμα του καλοκαιριού!!!! εξού και η Χαβάη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χλωμό όπως και τα "σχολια" μας ....σήμερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχαχαχαχαχα...
    και η οδύσσεια συνεχίζεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή